pondělí 3. března 2014

Informativní

Hned na začátku bych vám všem, kteří se tady občas objevíte -  a zanecháte po sobě nějaký ten milý komentář, chtěla poděkovat. 
Když jsem to tu před pár měsíci zakládala, očekávala jsem jen pár náhodných kolemjdoucích, a nakonec se vás tady – po dvou měsících, a třinácti příspěvcích – ocitli rovné dva tisíce!



Nebojte, ani já to nechápu.
Přesto ale děkuji!

A tak jsem se rozhodla založit mé milé Knižní paralele facebookové stránky.

Pro ty, kteří si mě občas přečtou, je to asi ten nejednoduší způsob jak si nenechat nic utéct.

Facebook


A na závěr jen výkřik do tmy o tom, že se tady v následujících týdnech nejspíš objeví nový vzhled. Ale je ještě hodně brzo o tom spekulovat – uvidíme jak to dopadne.

A to je nejspíš na delší dobu poslední informativní článek, a v následujících dnech můžete očekávat další recenzi.
Tentokát na Hlasy Chaosu.

6 komentářů:

  1. Gratuluji a přej co nejdřív další a větší čísla! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulace. :) Po dvou měsících tolik? Tak ještě jedná gratulace. :)
    Těším se na recenzi a přeji s designem hodně, hodně, hodně štěstí! ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, děkuji :)
      A štěstí budu potřebovat, to už víme :) takže za to taky děkuji ;)

      Vymazat
  3. Gratulujem :-) poznám to, ja som sa tešila z každého pozretia :D a aj teraz.

    OdpovědětVymazat