sobota 26. července 2014

Fanfáry prosím - výsledky soutěže jsou tu.

26. července je právě dnes, a tak mi nezbývá nic jiného, než vyhlásit vítěze soutěže.Tato soutěž byla uspořádána k mé malé oslavě 10 000 návštěvnosti. Řekněme, že vyhlášení dáme k 12 000.
Kdyby nebylo vás, tyhle čísla by tu nebyla. A tak jsem pro vás uspořádala tuhle soutěž. Nečekala jsem velký zájem, takže jsem nebyla zklamaná z toho, že se vás nepřihlásilo bůh ví kolik desítek.
Přihlásilo se vás osm, a já z toho mám stejnou radost jako kdyby vás bylo padesát.

Každému z vás jsem přiřadila číslo právě podle pořadí přihlášek, a výherce vybral Random.org.
Vše je tedy čestné a spravedlivé, jak má být.

Obrovskou radost mi udělali vaše odpovědi. Na Impresionismus, i Steva Jobse.
Proto jsem si s dovolením Daffodily vypůjčila její nápad, a zveřejním odpovědi které se mi líbili nejvíce.

Daffodila-  Impresionismus - to je pro mne nespoutanost, barevnost, touha ukázat svět takový, jaký je skrze svůj vlastní pohled, úžasná doba, ve které bych chtěla žít, Monet a jeho leknínové zahrady, Manet a jeho hambatá snídaně v trávě a Olympie, jenž provokovala svou nahotou a černoškou v pozadí, Degas a jeho ohebné baletky. Dáma v rozevlátých šatech a se slunečníkem stojící na louce. Je to povzbuzení a pohlazení po duši, krása nesmírná a lahoda pro mé oko. Nechala jsem se trochu unést, pardon - ale je to můj nejoblíbenější umělecký směr. :)

Lenka- Um. Kdyby to šlo, ráda bych vymyslela něco převratného v oblasti ekologie, aby to používali všichni a už se neznečišťovalo životní prostředí. :) 
Nebo nějaké levné tablety(prášky), které by člověku dali všechny potřebné živiny na celý den a vyřešily hladomor v Africe.
Bože je tolik "světových" problémů u kterých si říkám, že by stačil jeden geniální nápad a vše by se vyřešilo. Teď na něj ještě přijít... :)

Bětka- A hm... Steve Jobs... Jako on bych asi přemýšlet neuměla, nejsem moc technický typ :D Ale rozhodně by bylo dost zábavné proslavit se nějakým promakaným strojem na snídani (jaký vymyslel třeba Tim Burton v Pee-Weeho velkém dobrodružství), hahaha :D

Nebudu to déle protahovat, výherkyněmi jsou dvě dívky, obě s krásným blogem.
Prosila bych tedy fanfáry.. vítězkami jsou Daffodila z Hnízda zvrhlé Narcisky, a Bětka z Listárny



Soutěžilo se o dvě knihy, a já vám dávala na výběr. Naštěstí se na mě usmálo štěstí, a každá z výherkyň si přála jinou knihu - a já byla ušetřena nemilosrdného rozhodování.

Oběma vítězkám gratuluji, a doufám, že si knihu náležitě užijí.
A vy ostatní? Nezoufejte! Na srpen je v plánu projekt, a opět se bude soutěžit o knihy!



3 komentáře:

  1. Jééé paráda, mám radost :) A gratuluji i Daffodile :))

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Já mám ohromnou radost!
    Tohle je moje první výhra - ještě jsem na blogu nikdy nic nevyhrála, takže jsem vážně moc moc moc nadšená a na knížku se ohromně těším! :) A Bětce též gratuluji! :)

    Hnízdo zvrhlé Narcisky

    OdpovědětVymazat