sobota 20. září 2014

Nerd Tag

Já, a Tagy..vždyť to znáte. Do ničeho se nehrnu, ale když už mě někdo nominuje – jdu do toho. A stejně tak to bylo i včera večer, když mi od mé nejmilejší Daffodily přišlo upozornění o nominaci do Nerd Tagu.
Upřímně? Vyděsila jsem se! Jaký Nerd Tag? Cožpak já jsem nějaký nerd? Maximálně tak booknerd, jestli to existuje.
Otázky jsem si ale prošla, neviděla v nich nic katastrofického – tak tady je máte.



1. Nejoblíbenější superhrdina?

Jó, jako kdybych já sledovala nějakého X-mana nebo Spidermana. Na wikipedii jsem zjistila že mezi ně patří i Kačer Donald! Ale já mám jasno.
Pro mě je to pan Úžasňák.


2. Star Trek nebo Star Wars?

Tak tady je odpověď jednoduchá. Ze Star Treku jsem totiž neviděla ani ťuk – a znám ho jen z doslechu – respektive od Sheldona.

3. Oblíbený spisovatel/ka?

Automaticky bych odpověděla že J.K.Rowling, ale tu už mi sebrala Daff, a bylo by to strašně očekávané, já vím. Za poslední domu nejspíš Markus Zusak, ale věřím že vzhledem k mé hromadě nepřečtených knih se to brzy změní.

4. Marvel nebo DC comics?

Ehm, a cože to ten DC comics je?
Ano, odpověď je Marvel. Už jenom kvůli strážcům galaxie!


5. PS, Xbox nebo Wii?

Aha? A Tetris by nebyl?

6. Oblíbený předmět ve škole?

Nejspíš český jazyk a literatura, občas Dějiny výtvarné kultury.

7. Harry Potter nebo Pán prstenů?

Můžete mi někdo vysvětlit proč? Proč tahle otázka??
Miluju Rona stejně tak jako Gimliho!
Odpověď ale bude Harry Potter. Díky němu jsem si stejně jako mí vrstevníci užila skvělé dětství.

8. Oblíbená počítačová hra?

Tak tady to bude těžké, jelikož žádné pc hry nehraji. Ale když je krize, zapnu Mahjong Titans. To se také počítá, ne?

9. Jaká by byla tvoje super síla?

Nejspíš umět číst lidem myšlenky. Předešlo by se tím spoustě nepříjemných situací, a já bych si o trošičku míň připadala jako idiot.

10. Být radši Thor v Bradavicích nebo Harry Potter v Asgardu?

Bradavice jsou mým snem, takže odpověď je jasná.

11. Super síla kterou máš, ale je ti úplně na nic?

Strašně rychle se pro něco nadchnu. Většinou to ale nakonec vzdám.

12. Jaký kouzelný předmět by jsi chtěl/a mít?

Tardis. Tu skvělou tardisově modrou telefonní budku, díky které bych mohla cestovat napříč časem i vesmírem jak by se mi zachtělo.


A i přes to že potvora jsem, nejsem až tak velká jako Daffodila :D (viz. její Tag). Nominace se tedy konat nebude. Ale pokud by se někdo z  vás chtěl zapojit, budu jedině ráda!

7 komentářů:

  1. Tardis by se šikla asi úplně každému, předpokládám. :D Ale Bradavice jsou snad snem každého. (A výjimka v tomto případě pravidlo nepotvrzuje.)! Pan Úžasňák byl vždycky takovej sympaťák. :) (Když jsme se na Úžasňákovi koukali se sourozenci po nějaké době, přišlo nám to snad ještě vtipnější!) ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám hlavně k Úžasňákovým osobní vztah - celé dva roky si s přítelem říkáme Úžasňákovi :D :)) takže proto ta volba :)

      Vymazat
  2. Super! A ten Tardis jsem chtěla taky a teď budu vypadat jako opička :D A Mahjong co já se ho nahrála :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůů, já věděla, že jsi správná volba! Těšila jsem se na Tvé odpovědi a nezklamala si mě. :)

    Mahjong jsem pařila na starém domácím PC, které jsme měli ještě když jsem bydlela s našima - hrála to dokonce máma. :D Bavilo mě to. :) Jinak vedle štěkání mám podobnou super sílu, ale nerada se s ní chlubím. (To radši přiznám, že umím štěkat. :D)

    Jinak moc díky, zhostila ses toho suprově! :)

    Hnízdo zvrhlé Narcisky

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych chtěla umět být neviditelná :D To by se občas náramně hodilo a byla by to sranda. Čtení myšlenek může být občas pěkně na obtíž. Super odpovědi.

    OdpovědětVymazat